Zoutelande

Veel gestelde vragen | Forum

Paardrijden op het strand

Jurinaika

Donderdag 02 juli 2009

Goedemiddag, Ik las op uw site dat er een mogelijkheid is tot paardrijden op het strand etc. Alleen kon ik de tarieven niet vinden en waar er zoiets geregeld kan worden. Zou u mij dit kunnen vertellen? Alvast bedankt Met vriendelijk groet,

Medewerker

Woensdag 13 oktober 2010

Alle informatie over paardrijden op strand of de omgeving (waaronder lokale maneges) vindt u op de Paardrijden pagina: http://zoutelande.info/nl/paardrijden.php

Last check on:
Woensdag 28 december 2011

Meer onderwerpen

Nieuwe Zoutelande webcamNieuwe Zoutelande webcamWoensdag 06 juli 2011
Busverbinding van Vlissingen naar ZoutelandeBusverbinding van Vlissingen naar ZoutelandeVrijdag 28 mei 2010
Jeugdcamping in ZoutelandeJeugdcamping in ZoutelandeWoensdag 12 maart 2008
Paardrijden op het strandPaardrijden op het strandDonderdag 02 juli 2009
Wie organiseert de (toeristen-)markt op dinsdag?Wie organiseert de (toeristen-)markt op dinsdag?Vrijdag 07 augustus 2009
Mogen er honden op het strand van Zoutelande?Mogen er honden op het strand van Zoutelande?Zaterdag 02 augustus 2008
Attracties in de omgevingAttracties in de omgevingZaterdag 23 juli 2011
Zijn honden op dit moment nog toegestaan op het strand?Zijn honden op dit moment nog toegestaan op het strand?Donderdag 08 mei 2008
Parkeren / parkeerplaatsen in ZoutelandeParkeren / parkeerplaatsen in ZoutelandeWoensdag 12 september 2007

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 2001 - 2012 Zoutelande.info ™