Zoutelande

Veel gestelde vragen | Forum

Wanneer en waar vindt het muziekfestival aan zee plaats?

Esther

Donderdag 26 februari 2009

Hallo,

misschien is dit niet de juste manier om mijn vraag te stellen, maar ik kan niet vinden waar ik dat wel zou kunnen doen. Vandaar... Ik wil graag weten wanneer en waar het muziekfestival aan zee plaats vindt. Ik heb gehoord dat dat meestal (altijd) in het laatste weekend van juni is, klopt dat?

Kunt u mij via mij mail daar antwoord op geven?
Heeft u ook sites waar meer info op te vinden is?

Bedankt,

groetjes

Ronald

Medewerker

Vrijdag 27 februari 2009

U bedoeld waarschijnlijk het Jazz by the Sea festival. Deze vindt altijd plaats in september. De exacte datum en tijden vindt u hier: http://www.zoutelande.info/nl/kalender.php.
Last check on:
Dinsdag 20 april 2010

Meer onderwerpen

Voorschriften voor sportvissen vanaf het strand in Zoutelande Zondag 30 oktober 2011
Gemeente Zoutelande Maandag 11 januari 2010
Een hond aan de lijn mag dan wel? Maandag 30 juni 2008
Waarom is er op strand geen groene vlag en rood met blauwe blokvlag meer? Woensdag 21 juli 2010
Busverbindingen naar Zoutelande Donderdag 11 juni 2009
Hoe kun je in aanmerking komen voor eventuele deelneming aan een ambachtenmarkt? Dinsdag 21 april 2009
Verslagen van de Zoutelandse dorpsraad Maandag 26 oktober 2009
Nieuwe Zoutelande webcam Woensdag 06 juli 2011
Verloren in Zoutelande Vrijdag 08 juli 2011
Wanneer en waar vindt het muziekfestival aan zee plaats? Donderdag 26 februari 2009

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 2001 - 2012 Zoutelande.info ™