Zoutelande

Veel gestelde vragen | Forum

Mogen er honden op het strand van Zoutelande?

Jose

Nuenen

Zaterdag 02 augustus 2008

Ik had een vraag of er honden op het strand van zoutelande mogen. met vriendelijke groet

Medewerker

Donderdag 02 december 2010

Op het strand van Zoutelande zijn tijdens de periode 15 mei t/m 15 september alleen aangelijnde honden toegestaan van 09.00 tot 19.00 uur. Tussen 19.00 tot 09.00 uur zijn (loslopende) honden wel toegestaan.

In de periode 15 september t/m 15 mei zijn (loslopende) honden de gehele dag toegestaan.

Kijkt u verder goed op de informatieborden die bij ieder strand(opgang) staan.

Last check on:
Zaterdag 16 april 2011

Meer onderwerpen

Paardrijden op het strandPaardrijden op het strandDonderdag 02 juli 2009
Parkeren / parkeerplaatsen in ZoutelandeParkeren / parkeerplaatsen in ZoutelandeWoensdag 12 september 2007
Wanneer en waar vindt het muziekfestival aan zee plaats?Wanneer en waar vindt het muziekfestival aan zee plaats?Donderdag 26 februari 2009
Een hond aan de lijn mag dan wel?Een hond aan de lijn mag dan wel?Maandag 30 juni 2008
Naaktstrand in ZoutelandeNaaktstrand in ZoutelandeZaterdag 25 juli 2009
Geen beeld bij webcam bezoekGeen beeld bij webcam bezoekMaandag 05 mei 2008
Hoe kan ik een kraam huren op de ambachtenmarkt?Hoe kan ik een kraam huren op de ambachtenmarkt?Maandag 22 maart 2010
Gratis WiFi internet in ZoutelandeGratis WiFi internet in ZoutelandeZaterdag 07 april 2012
Op welke dagen is het Bunkermuseum geopend?Op welke dagen is het Bunkermuseum geopend?Vrijdag 27 mei 2011

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  Deutsch  English  Français  Italiano  Espanol 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 2001 - 2012 Zoutelande.info ™